Thursday, January 26, 2006

Song!

hi dears! this is the lyrics for the song.. PLEASE memorise it by tomorrow..
We won the chinese song writing comp and we need to PRESENT in front of the whole school TOMORROW MORNING.. first item!!!!! MUST MEMORISE! and go at 7am!!! we really need to practise!! and remember to wear yellow and jeans!! sorry that i'm such a nag.. we must really jisyou for tomorrow! cannot throw face :)

套上马褂 穿上新鞋 我真想呕吐
剪了长毛 修了指甲 有没有搞错
女主人啊 这样美吗? 这样好看吗?
你的一句“我的宝贝” 我就心软了

蛋卷 肉干 鱼生 都是我的最爱
看着 想着 吃着 口水都流了满地
忽然发现自己一下子被阉了
女主人啊 你的狠心伤了我的心!

女主人又把我丢到 SPCA
这里的狗每只每只仍然友善
记得当初我有主人就看扁你们
新年我被抛弃却和家人团聚

0 Comments:

Post a Comment

<< Home